بچه های علمی کاربردی بجنورد 2

رشته فناوری اطلاعات(IT)

بچه های علمی کاربردی بجنورد 2

رشته فناوری اطلاعات(IT)

بچه های علمی کاربردی بجنورد 2

تو این وبلاگ همه نرم افزارها و جزوه ها و نمرات همه ترم ها قرار میگیره...
.............
***‫یکی از فرق های انسان با خدا
این است که انسان تمام خوبیها
را با یک بدی فراموش میکند
ولی خدا تمام بدیها را با یک
خوبی فراموش میکند . . .

***هنر بزرگ، هنر فاصله‌هاست
آدم، زیادی نزدیک باشد می‌سوزد، زیادی دور، یخ می‌زند
باید نقطه‌ی درست را پیدا کرد و در آن ماند . . .
(کریستین بوبن)

.............
هادی اسدی

طبقه بندی موضوعی

اعلام نمرات

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

نمرات دروس زیر تا این لحظه اعلام شده است:

1-تربیت بدنی

2-هوش مصنوعی

3-نمایه سازی

  • هادی اسدی

نظرات  (۱۵)

سلام.داش ایول عکس کارنامه خودت گذاشتی دگ.پس نمایه روهم 20شدی.تبریک
پاسخ:
سلام
آره داش
شرمنده سر کار گذاشتمت
هههههه
 ا ا ا ا آقای اسدی من تا الان همه رو 20 شدم معدلم میشه 18/16 ؟؟؟؟

خداروشکر تا الان بخیر و خوشی گذشت !
پاسخ:
ا ا ا خانم حاتمی جدی شما هم مثل من همه رو 20 شدی؟؟؟!!!
خب اون معدل رو واسه خنده اش 18/16 گذاشتم!
بچه زرنگ شدی این ترمااااااااا!
میخای روی کی رو کم کنی؟
salam teymorzadaro ham zadan
پاسخ:
سلام
آره دگ
خب دوست نطر خصوصی میفرستی رو ک نمیتونم جواب بدم
ایمیل بده تا بیشتر بحرفیم...
آره ما زرنگ بودیم شما زرنگ شدی آقای مهندس !!
پاسخ:
من که کلا 2ترمه ک به درس اهمیت میدم
اونم واسه خاطر رو کم کردن بعضیااااا
در جریان که هستین؟؟؟
ایول اخر تمام مهندسا فکر کنم معدلش مال زمان ابتدایی بود نه!!!!!
پاسخ:
چرا مال زمان ابتدایی دگ!!؟
مال همین ترمه آخره بابا
باور نمیکنین؟؟؟
تیمورو 16 نشدی :) :) داداش جون حالا خودمونیما
teymro 20 asan javane eterazo mide akhe on hala khoda kone mam hal mikonim20shi ama on 25sadom nemide

rasti in mianterm chie manam eteraz benevosam shayad be man erfagh kone
اینجا چه خبره شما ها هم حوصله دارینا ول کنین ترو خدا حال ترم آخر کسی نمره های همو نمیبینه واسه هم خالی ببندین بچه ها همه همو میشناسن میدونن کی ٢٠و کی داره خالی میبنده ول کنید ترى خدا این بچه بازی ها رو حالا چه فرقی میکنه به خدا یه غریبه بیاد تو این وبلاگ میگه اینا یه مشت مهندسن یا بچه خوبیت نداره


پاسخ:
خب همکلاسی خودت کی هستی حالا؟؟؟؟
سیستم های خبره نمراتو دیدی؟؟؟؟
پاسخ:
هنوز استاد قربانی اعلام نکرده نمرات رو!!!
نکنه این رو هم 20 شدی ؟؟؟؟؟

:)
پاسخ:
تو لیستی که بچه ها اعلام کرده که من نیستم!!!!
حتما 20 نشدم دگ!!!
خودم ک بی خبرم!

خب شما که نمرات رو تو نظر بعدی اعلام کردی!!!!!!!
صدردرصد میدونین که منم چند شدم دگ!!!
همونطور که میدونین من نمایه سازی رو 16 شدم!!!!!!!
و همونطور که خیلی چیزای دگ رو میدونین!!!
مشخصه از اون همکلاسیهای خیلی فعال هستین که از همه چی خبر دارین..


ولی شما خیلی چیزای دگ رو نمیدونین که من میدونم!!!
نمیدونین که وقتی نظر میزارین با هر اسم مستعاری که باشه من میتونم از رو IP تشخیص بدم که کیه!!!
نمیدونین چند ماه پیش که اومدین نظر دادین رو من میبینم و میفهمم کیه!!!
 تو هر دو تا وبلاگ با اسامی مستعار نظر میزارن،ولی من میدونم همه اینا یک شخصه!!

و اینم نمیدونین که من حتی میتونم تشخیص بدم که شما از چه سایتی وارد وبلاگ من میشین و ساعت چند تا چند به وبلاگم سر میزنین و .........
و خیلی چیزای دگ ک شما نمیدونین و من میدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمرات استاد قربانی تو دانشگاه هست دست اون خانومه که جدید اومده 
6 تا 20 داشت حاتمی- خانی-شیخی-رحیمی و عین بیگی و حصاری
پاسخ:
حتما تو آموزش نفوذ زیادی دارین که از نمرات بچه ها خبر دارین دگ
نه؟؟؟
خوب آره شما اصلاً بدونی من کی هستم یا کی نیستم  چه فرقی میکنه اگر اسمم رو نمینویسم دلایل خواصه خودم رو دارم .اما هدف  بی احترامی به شما و نه وبلاگتون نبوده و بی احترامی هم نکرده امو به این دلیل نیست که با اسم همکلاسی میام.حالا از بقیه نظرات که برای شما ثبت میشه من اطلاعی ندارم.
راستش من نمرات 20 از خانم ....پرسیدم کل لیست و رو ندیدم  و نمره شما رو در جریان نیستم  

بله تمام این موارد رو میدونم ا
پاسخ:
ولی من از تمام نظراتی که تو وبلاگم ثبت میشه اطلاع کامل دارم و میدونم که کی اذیت میکنه و بی احترامی!و کی نظر مثبت میزاره!!!


زحمتت قابل تحسینه اما حیف که٢٠نشدی و حیف که.....
پاسخ:
ترم آخریم دگ
به قول یکی از آقایون کلاس مهم اینه که این ترم آخری هم مثل ترمای گذشته بگذره

ایشالا شماها که 20 شدین خوشحال باشین از نمراتتون!!!!

:) :) :) ای بابا این خیلی خوبه که این ترم هم کدشت البته کسی به کار کسی کار نداشت شما و اکیپت به کاره همه کار داشتید و چالش ایجاد کردید وگرنه بقیه همه با هم خوب بودن
پاسخ:
ما که اکیپی نداشتیم
خودتونم میدونید که همه با من یکی خوب بودن 
از استادا گرفته تا بچه های کلاس
همه بچه ها بخاطر کارایی که استادا ازم میخاستن به نوعی میشه گف با شوخی و خنده با من دوست بودن!!!

البته نه همه بچه ها؛ چن نفری با من مشکل داشتن که اونم مهم نیس
یعنی الان دگ مهم نیس
گذشت دگ بالاخره؛فک کردن بهش هیچ فایده ای نداره 

ترم که گذشت...
ولی خب مهم اینه که این 2.5 سال چطور  گذشت!!!
تو این مدت با یه سری افراد آشنا شدیم که دمشون گرم و دستشون درد نکنه و انشاا... بتونیم محبتشون روجبران کنیم ..
و با یه سری افراد آشنا شدیم که چی بگم والا...

بیخیاااااااااااااااااااااال گذشته...
شما هم به جای نظر دادن تو وبلاگ من ؛ به کارتون برسین خاهشا"





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی